Ronde van NL Dag 2 dinsdag 20 augustus

20 augustus 2019 - Vierhuizen, Nederland

Hippolytushoef - Vierhuizen

Via Den Oever, Afsluitdijk met de bus, Harlingen, Holwerd, Lauwersoog

111 fiets km (108 - 229 km)

9.00 -  17.00 uur

Zonnig 18 graden, W40

Van bruut voordringen in de bus voor de voor fietsers afgesloten Afsluitdijk van Den Oever naar Kornwerderzand was totaal geen sprake. Ik had de bus h e l e m a a l voor mijzelf!

De rit vandaag met weidse vergezichten ging op een lokaal buitje na met een windje in de rug erg soepel.

Het enige nadeel was, dat de fietsroute over een soort weg met schapenpoep liep met een ontelbare hoeveelheid van deze schattige kort of nog langharige viervoeters.

Ik sta nu op camping Lauwerszee in het Groningse Vierhuizen en ga weer eens ervaren hoe het is om in een mini-tentje te overnachten, hoera. Morgen trakteer ik mezelf weer op een hotelletje om bij te komen van de camping.

Overnachting op camping Lauwerszee Vierhuizen.

Oet morn.

Groet,

Mark

1. Nicole:
    20 augustus 2019
    Klinkt als een gezellige dag. Nog schaapjes geknuffeld? Slaap lekker in je tentje.
    Weer benieuwd naar je volgende verhaal :)
  2. Ton:
    20 augustus 2019
    Je zat dus in de shit. Wij kennen het probleem door de kuddes die bij ons huis de boel platstampen en onder kakken.
    Desondanks wel een leuke afleiding.
    Veel plezier daar in het Groningse met hoge temperaturen in het vooruitzicht.
  3. Anne:
    21 augustus 2019
    Wat heerlijk om jou gezellige en grappig geschreven verhalen weer te lezen. Succes.
  4. Flip:
    21 augustus 2019
    hoi Mark, lekker op weg ! voor als je piet p tegen komt 't is "oant moarn". Nu je toch in Friesland bent, er zijn in en rondom harlingen 3 cafe's die oant moarn heten...;-)
    veel plezier, het belooft weer een mooie dag te worden
  5. Peter:
    Heeeeeeeeee boerman,

Je zal na het tellen van al die schaapjes wel lekker geslapen hebben in je tentje. Als je zo bij je moeder langs gaat lekker de tent achterlaten en in hotelletjes gaan slapen.
    Ga je vandaag al afzakken langs de grens met Duitsland?
    Het weer heb je in ieder geval mee.

Veel fietsplezie

De boerman