Ronde van NL Dag 11 donderdag 29 augustus

‘s-Heerenhoek

90 km (1.042 - 1.132 km)

9.00 - 17.00 uur

Zonnig 22 graden, ZW35

Marjan, de zus van Petra woont in Middelburg en wilde wat trainingskilometers maken voordat we eind September de Zuiderzee klassieker gaan fietsen.

De Zuiderzee Klassieker is het fietsevenement van de Maag Lever Darm Stichting waarmee geld wordt opgehaald voor onderzoek om spijsverteringsziekten te voorkomen en te bestrijden.

De hele route hadden we, zoals voorspeld, een pittige wind tegen maar met z’n tweeën op pad maakte, dat de rit toch een stuk eenvoudiger.

We zijn er nog niet uit wie wie er doorheen heeft moeten slepen maar voor Marjan is dit een no brainer. Marjan is een local en kent de Zeeuwse winden en ik kom net kijken en ben slechts een passant 😀.

Morgen naar Brielle en zaterdag de laatste lootjes naar Haarlem!

Groet,

Mark

1. Marjan:
    29 augustus 2019
    Hey Mark, het was weer super gezellig om vandaag samen te fietsen. Hoop dat B&B ok bevalt. 😂
    Na het biertje tijd voor een hapje.
    Succes met laatste kilometers. Ik kan je helaas niet verder vergezellen, want werk roept weer.
  2. Peter:
    Heeeeeeeeeeeee Boermans,

Lekker hè even niet alleen fietsen. De Zeeuwse winden ken ik niet maar wel de Kistemakers winden. Nu de laatste loodjes en dan weer lekker thuis bij je meiden.

Succes nog even.

Groet van de boerman.
  3. Nicole:
    30 augustus 2019
    Hi Mark, wat leuk dat je samen met Marjan hebt gefietst. Kun je inderdaad toch elkaar erdoorheen trekken als het zwaar wordt. Ben benieuwd wat je vandaag weer tegenkomt op je reis. Succes weer. Liefs x
  4. Claire:
    30 augustus 2019
    Gezellig zo met z’n 2tjes. Mooie kiekjes weer. Veel fietsplezier op je laatste nl rondje morgen.