Ronde van NL Dag 12 vrijdag 30 augustus

30 augustus 2019 - Brielle, Nederland

Middelburg -  Brielle

Via Westkapelle, Domburg, Breezand, Renesse, Goedereede, Nieuwenhoorn

111 km (1.132 - 1.242 km)

9.00 - 16.30 uur

Zonnig 22 graden, ZW35

Vandaag heb ik een zeer fraaie route gefietst langs de kust op ondermeer de Zeeuwse eilanden Walcheren en Schouwen Duiveland.

Ik had een flinke Zuidwester wind in de rug en heb op de Brouwersdam zelfs snelheden gehaald van meer dan 40 km per uur.

Dit was tot nu toe de langste afstand maar ook de snelste en meest relaxte rit.

Ik heb vooral genoten en niet te veel nagedacht. Dat mag vanaf volgende week weer.

Nog 100 km dan ben ik thuis en is het mooi weer geweest.

Groet,

Mark

1. Ruud Honkoop:
    30 augustus 2019
    mark ; 2 dagen gewacht op bezoek in oudenbosch;'2 dagen vrijgenomen en met 20 mensen erewacht gehouden; waar was je nu? gr ruud; je air b & b in oudenbosch
  2. Mark:
    30 augustus 2019
    Haha Ruud, ik ben nog aan de deur geweest maar niemand thuis...

Alle gekheid op een stokje. Oudenbosch lag niet echt op de route en ik wilde die dag op een fatsoenlijke tijd eindigen in Bergen op Zoom.

Groet,
    Mark
  3. Kersten:
    Prachtige foto's mark
  4. Peter:
    Heeeeeeeee boerman
    Zo’n windje in de rug is wel lekker als je ruim 100 km moet fietsen. Het zijn weer mooie plaatjes van ons landje.

Succes vandaag met je laatste etappe, sta helaas niet klaar met mijn 🇾🇪

Groet van de boerman.
  5. C. Kistemaker-Sijne:
    31 augustus 2019
    Lieverd geweldig dat je na je verre reizen zo genoten hebt van ons prachtige land. Er wordt hier veel geklaagd en gemopperd maar als je de foto's bekijkt en de verhalen leest ben ik tros op jou en ons kikkerlandje. Liefs en welkom thuis. Mam
  6. Miryam:
    31 augustus 2019
    Was weer heel leuk om je te volgen Mark. Je zou zo op de fiets willen stappen en ook een rondje NL willen maken. Jij hebt het al gedaan! Tot gauw samen met Petra en sterkte weer met werken volgende week!