Ronde van NL Dag 9 Dinsdag 27 augustus

Via Geldrop, Eindhoven, Best, Oirschot, Hilvarenbeek

104 km (860 - 964 km)

9.30 - 17.30 uur

Zonnig en zeer warm 32 graden, Z20

Ik heb deze fietsvakantie echt strontmazzel want de weersomstandigheden zijn perfect. De zon schijnt volop en er staat nauwelijks wind. En de wind die er is, heb ik met regelmaat in de rug.

Ik ben gewoon een Lucky Ass so to speak 🕺!

Vandaag ben ik naar het Brabantse Goirle gefietst. Goirle spreek je uit als Goorle maar je schrijft het dus anders.

Da’s toch raar, je schrijft toch ook geen Goigle?

Als je over dit soort onzinnige zaken moet gaan nadenken tijdens het fietsen dan wordt het misschien weer tijd om langzamerhand aan het werk te gaan. En da’s maar goed ook want ik mis mijn werk wel 🤥.

Ik overnacht vanavond voor weinig in het voormalig Klooster van Nieuwkerk midden op het landgoed van Gorp van Roovert. Het is een authentiek hotel en de vloer en deuren kraken zoals het hoort.

Groet,

Mark

1. Jacqueline van der Wiel:
    27 augustus 2019
    Wat kom je toch op leuke plekken Mark! En zo leuk om iedere dag je blog even te lezen wat je meegemaakt hebt. Supermazzel heb je met deze hittegolf, poepie bruin zeker inmiddels.....
  2. Peter:
    Heeeeeeeeee boerman,
    Allemaal foto’s van eten en drinken, leuke tocht zo. Het blijft genieten zo te lezen met het zonnetje en briesje in de rug. Snap wel dat je je werk mist 😂. Waarom niet een extra rondje?

Op naar Zeeland.

Groet van de boerman.
  3. Nicole:
    27 augustus 2019
    Hey lucky ass ha ha, wat gezellig weer om je verhaal te lezen. Inderdaad echt een super trip met heerlijk weer en prachtige omgeving. Geniet lekker van de komende dagen.