Viva España. Op de fiets in Spanje

28 mei 2022 - Pau, Frankrijk

Lieve mensen e i n d e l i j k. Het is zo ver!

Na een 2 jaar durende pandemie en een flinke dosis geduld, stap ik aanstaande zondag weer op mijn Santos Travelmaster voor een mooi fietsavontuur in het onherbergzame binnenland van Spanje.

Deze keer hou ik een redelijk bescheiden afstand aan van gemiddeld 80 km per dag en overnacht ik in hotels, pensions en herbergen.

Ik volg in Zuidelijke richting de Ruta Iberica tot aan Merida in Zuid-Spanje om vervolgens via de Zilverroute naar Santiago de Compostella te fietsen in het Noordelijk gelegen Galicië. De route bedraagt ongeveer 2.100 km.

Mijn fiets is door een fietsenmaker in Haarlem recent nagekeken en tiptop in orde. Ik ben redelijk fit en het weer ziet er in Spanje goed uit de komende week met 30 tot 35 graden.

Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden via mijn blog met korte verslagen en foto’s.

En nu vamos!

Groet,

Mark

1. Mccg van verseveld:
    25 mei 2022
    Mark heeeel veel plezier!! Voorzichtig en vooral genieten!!
  2. Mccg van verseveld:
    26 mei 2022
    Veel plezier voorzichtig en vooral genieten!!!!
  3. Marjan:
    26 mei 2022
    Heel veel plezier en vooral succes, Mark. Maak er weer een mooie tocht van. Ik kijk uit naar je verhalen en belevenissen. Pas goed op jezelf en blijf gezond.
    Lieve groetjes, Marjan
    👍🍀🚲😘
  4. Aad:
    26 mei 2022
    Lkkrrr horrr Mark, helemaal top. Mooie tocht met veel avonturen die we graag weer van je horen. Succes en geniet!
  5. Pien:
    26 mei 2022
    Toi toi lieve Mark! Optimaal genieten in Spain! Kijk goed uit en je weet het goed in je eiwitdeeltjes gaan zitten 🌷🙏🏻💋❤️🤩☀️🙈
  6. Ben de Blok:
    26 mei 2022
    hoi Mark leuk je weer te kunnen volgen. ben erg benieuwd naar je route ervaringen
    heel veel plezier makker,
  7. Mike:
    Hé Mark!
    Heel veel succes en plezier gewenst, ik kijk uit naar je verhalen. Dat het weer een mooi avontuur mag worden. 😎👍🏼
  8. Ton:
    Hoi Broer,
    Ik doe je het niet na (pest hekel aan fietsen) maar heel veel plezier in Espanjol.
    Groetjes,
  9. C. Kistemaker-Sijne:
    Lieverd zet hem op. En genieten maar weer. Liefs
  10. Dick:
    27 mei 2022
    Heb een mooie reis ouwe en doe voorzichtig
  11. Flip:
    27 mei 2022
    He Kist, leuk om te lezen dat je weer op pad gaat ! Je hebt vast wat corona vetjes weten op te bouwen die je er ongetwijfeld weer af gaat rijden. Veel plezier en geniet van het mooie om je heen. Groet Flip
  12. Edwin:
    27 mei 2022
    Succes Mark en heel veel plezier!
  13. Carry Kistemaker:
    29 mei 2022
    Knap maar weer broerlief. Ik kijk uit naar je berichtjes en foto’s. 👍😘
  14. Peter:
    29 mei 2022
    Hé buurman, heel veel plezier met de tour de Marcos.
    Ga je verhalen weer volgen.

Salukis Pedro
  15. Debbie:
    30 mei 2022
    Veel plezier en geniet ervan!