Dag 25 A Pousa - Pazos

Gefietst vandaag: 46 km

Totaal gefietst: 1.822 km

Tot Santiago: 103 km

Aantal dagen t/m 24-6: 2

Vandaag heb ik een relatief korte afstand afgelegd.

Ik zit nu in Pazos in een traditioneel Galicisch landhuis in een prachtige kamer met terras en een geweldig uitzicht. Dit is een cadeautje zo net voor de finish.

Ik zit hier niet alleen want dit is een gewilde stek voor Spaanse pelgrims die veelal van Ourense naar Santiago lopen in ongeveer een week.

Er zijn er net een aantal gearriveerd, het zijn gezellige mensen maar ook ‘vreselijk’ uitbundig. Het was ook zo gedaan met de rust 😀.

Morgen heb ik een nog dag van 63 km te gaan waarbij de eerste 21,5 km van 400 naar 1.000 meter moet worden geklommen en daarna 23 km met wat horten en stoten wordt afgedaald naar 600 meter.

Na morgen nog een goeie 40 km naar Santiago en dan zaterdag eindelijk weer naar huis. Ole!

1. Anne:
    22 juni 2022
    Oh whow. Dat ziet er prachtig uit! Succes met het laatste stukkie.

Liefs
  2. Berry:
    Mooi, Mark!
    De laatste loodjes.
    Geniet ervan!
    En dit keer wel Jacobus omarmen, toch!?
  3. Peter:
    Hé buurman,
    Het einde is in zicht naar toch nog eerst 2 dagen genieten van de laatste etappes. Wat een mooie omgeving en reis heb je gemaakt. Nu even genieten van het uitzicht en een lekkere maaltijd en hopen dat het morgen iets beter weer is.

Succes verder met el viaje por españa
  4. Mark:
    Iedereen 🙏😀
  5. Klaas:
    22 juni 2022
    Met veel plezier jouw verslagen gelezen. Succes de laatste dagen en goed naar huis komen. Lieve groet, Klaas en Liesbeth
  6. Mark:
    Klaas, Liesbeth dank!!!
  7. Hajo:
    22 juni 2022
    Hi Mark, lekker zo’n korte route vandaag en morgen. Ff afkikken na bijna een maand op je zitvlees😁.
    Ben benieuwd of je de 2.000 km nog volmaken‼️
  8. Carry Kistemaker:
    22 juni 2022
    Topper! Wat een hoogteverschil zeg.
    Nog een paar daagjes en dan zit je mooier ti er weer op … ik geniet van je verhalen 🤩
  9. Flip:
    23 juni 2022
    wat is het snel gegaan mark ! Geniet van je laatste dagen in het zonnige zuiden voordat de harde realiteit van salestargets en dagelijkse routines je weer omarmen ;-)

bedankt dat ik weer deelgenoot mocht zijn van je ervaringen en mooie foto's !
  10. Claire:
    23 juni 2022
    Ook wel eens fijn een goede kamer in een mooi landhuis met top uitzicht.
    De laatste loodjes Marrekie. Geniet er nog van. Stay safe en dan zien we je zondag weer. Fiets ze🚴🚴🚴🚴🚴