2-7 dag 15 Montelimar - Bedoin 6 uur 5 en 110 km

2 juli 2016 - Bédoin, Frankrijk

Ik dacht, Bedoin dat fiks ik vandaag wel even maar dat viel toch vies tegen want het spetterde en ik moest behoorlijk in de pedalen. Dit had ik niet ingecalculeerd, het is maar waar je op rekent.

Vanmiddag zag ik ruim 2,5 uur voor aankomst in Bedoin de Mont Ventoux al opdoemen. Potdorie wat is die berg ontiegelijk hoog met z'n 1.909 meter. Dat gaat een interessante onderneming worden morgenochtend! De 'dood of de gladiolen'.

Bedoin is een fietserswalhalla want het stikt hier van de pedaleurs. Deze zijn eenvoudig te herkennen aan de Duo Penotti armen en benen. Ik ben inmiddels ook lid van deze half-om-half club en ik weet dat het er niet uitziet en het pas een beetje is bijgetrokken na een week of drie.

Ik zit nu op een terras en ben een triple P of wel Pesto Pasta Pecorino naar binnen te werken want dat schijnt een goede basis te zijn voor de krachtsinspanning van morgen.

Vanavond ga ik bijtijds op een oor en zit ik morgen in verband met de hitte om 7.00 op de fiets.

Ik laat uiteraard morgen weten hoe het is geweest.

Groet,
Mark

1. Pien:
    2 juli 2016
    Go for iT mark je kunt het morgen en goed ontbijten met eiwitten morgen dan ga je als een speer die berg op! Kus pienxx
  2. Karin:
    2 juli 2016
    "Een Wild Beest dat je niet beklimt, maar aanvalt in de hoop het te mogen temmen" Succes! Neem hoe dan ook mijn pet voor je af.
  3. Berry&Karin:
    Montelimar.
    Dat ken ik nog van met de auto naar Spanje.
    Kan blijkbaar ook met de fiets....
    Succes en plezier morgen!!
    Hopelijk heb je wind mee naar boven.
  4. Peter:
    Marco's,

Veel succes met de beklimming morgen. Je kan het.

Groeten van de buurman.
  5. Koert (je aller-aller leukste collega):
    3 juli 2016
    Marcus,
    Succes straks! Als ik het tempo van je bekijk haal je dit makkelijk. Een koud biertje staat voor je klaar na de rit. :-)
  6. Peter:
    3 juli 2016
    Marco,

Op tijd naar bed?!?! Tot 23.22 reageren op mijn whatsapp, is dat op tijd. Wij aan het ontbijt in de zon en jij de berg bedwingen.

Succes.