1-8 Belorado - Castrojeriz 6.41 uur en 111 km

1 augustus 2014 - Castrojeriz, Spanje

Vandaag heb ik netjes de Santiagoroute gevolgd omdat ik met niemand ruzie wou krijgen en dat werd beloond want naast een kort bezoek aan de zeer mooie Kathedraal in Burgos waren de weergoden me vandaag goed gezind.

Onder redelijk goede weersomstandigheden heb ik de rit kunnen volbrengen met als uitsmijter een lange afdaling van circa 10 km naar de camping in Castrojeriz.

De bedoeling was dat ik na 80 km zou stoppen en mijn tent zou opzetten op een camping in Cavia. Maar de cavia had zich schijnbaar in z'n hok verstopt want de camping was in geen velden of wegen te bekennen.

Omdat ik in verband met de kosten niet te vaak in een pension of hotel wil overnachten en ik me goed voelde ben ik doorgereden naar de volgende camping in Castrojeriz op 111 km van het vertrekpunt in Belorado.

Morgen Castrojeriz-camping...X?

Gr. Mark

1. Nicole:
    1 augustus 2014
    Flink eindje gereden dus, ben blij dat het zo goed gaat en dat het weer goed is. Ik was vandaag heen en weer met de fiets naar Zandvoort. Vond ik al een leuk stukje fietsen hi hi. Heel veel succes morgen. Hoop dat het dan weer net zo fijn gaat. Groetjes xxx
  2. Peter:
    Hè buurman,

Zo gaat die lekker, de overnachting in het hotel heeft je goed gedaan. Als je zo doorgaat ben je over 5 dagen in Santiago. Het blijft leuk om te lezen hoe het allemaal met je gaat. Zal wel tegenvallen als je zo weer in de dagelijkse routine terecht komt. Ik heb vandaag de ringvaart gereden en zal meer gaan trainen de komende weken. Als we dan weer samen gaan fietsen kan ik je tenminste bijhouden.
    Succes morgen en ik ben benieuwd waar je morgen weer eindigd.

Zet hem op met de Tour de Mark.
  3. Marcel:
    1 augustus 2014
    He Mark, mooie afstand en leuk gemiddelde! Beetje slecht weer in NL en je doet er in de auto langer over!
    Nog maar 470 km: peuleschil.
    Succes met de laatste loodjes!
    Groet, Marcel
  4. Claire:
    3 augustus 2014
    Wow Mark, je gaat als een speer! Het wordt zo langzamerhand aftellen met de kmrs. Ga zo door. HERO