28-6 dag 11 Beaune rustdag

28 juni 2016 - Beaune, Frankrijk

In totaal heb ik nu in 11 dagen 1.065 km afgelegd en zit met de Mont Ventoux meegerekend op ongeveer de helft.

Vandaag heb ik de 'vuile' was buiten gehangen, een paar hoofdstukken uit mijn minipocket 'Ventoux' van Bert Wagendorp gelezen en mijn fiets schoongemaakt.

Vanmiddag ben ik bijna in Beaune naar een tentoonstelling van Dali geweest maar de expositie was in een eenvoudige bijouterie van ca. 20 vierkante meter met wat tekeningen en schilderijtjes van de grootmeester aan de muur en daar had ik, krent die ik ben, geen 7 euro voor over dus heb ik mijn geld teruggevraagd net voordat het in de kassa verdween. Madame was not amused.

Op de camping heb ik de vitale en zeer sympathieke Harrie en Hendrika ontmoet. Zij zijn 40 jaar geleden geëmigreerd naar Canada en zijn nu 2 maanden met de fiets door Europa aan het toeren.

Ik heb voor een impressie van de vestingstad Beaune een aantal foto's toegevoegd.

Groet,
Mark

1. Danielle:
    28 juni 2016
    Ik heb ooit in Beaune overnacht op weg naar Zuid Frankrijk dus je bent inderdaad een heel eind. Leuk om je verhalen te lezen. Doe voorzichtig en groetjes Daniëlle
  2. Claire:
    28 juni 2016
    Ik zie dat je met je waslijntje de hele camping hebt overgenomen ? :)
    Dali, een kunstenaar, maar ik vind 'm eng!
    enjoy