11-7 Compiegne - Andeville 7.08 uur gefietst en 104,6 km

11 juli 2014 - Andeville, Frankrijk

Dit was een loodzware dag met veel regen en waarbij ik met regelmaat behoorlijk moest klimmen.

De track naar Santiago op mijn navigatiesysteem bleek corrupt te zijn waardoor deze continue op zwart ging en ik m'n routeboekje moest raadplegen. Omdat ik hierin niet heel geroutineerd ben heb ik vandaag naar schatting 30 km te veel gefietst en met dat klimmen komt dat neer op zo'n 2,5 uur omrijden...

(Vraagje aan Ben: zou jij misschien de Santiago track kunnen downloaden en per mail willen opsturen naar [email protected]?
Dan probeer ik zodra ik in Poitier ben mid-volgende week deze opnieuw te op mijn Mio315 te installeren?)

De komende dagen blijft het nat maar vanaf maandag wordt de zon verwacht met temperaturen die kunnen oplopen tot 30 graden. Ha, dan kan ik daar weer over klagen.

Morgen Andeville-?

1. Ben de Blok:
    12 juli 2014
    Hallo Mark
    Tuurlijk wil ik dat opzoeken voor je.
    Maar wat ik graag wil weten is het volgende, er circuleren meerdere routes op Internet, waaronder een paar op Google earth.
    Of bedoel je de route uit de routeboekjes van Clemens Zweers?
    Misschien handiger dat je even via SMS, App of telefoon met me comuniceert. (Ik zal je niet onnodig bellen)

Mijn telefoonnummer. 0611492417
    Groeten Ben de Blok
  2. Peter:
    13 juli 2014
    Hè buurman,
    Zo te lezen heb je niet veel geluk, veel slecht weer en nu laat de techniek je ook nog in de steek. Nu komt het weer aan op de skills die je geleerd hebt in het leger, navigeren op de sterren en met een kaart de weg vinden door het prachtige Franse landschap. Je ontmoetingen zijn ook leuk om te lezen, dan zie je weer hoe anderen in het leven staan en ideeën en wensen realiseren op hun manier. Met Parijs in zicht hoop ik dat het weer nu snel omslaat je zo weer nat, maar nu van het zweet, kan fietsen. Veel fietsplezier verder met Tour de Mark