Praag dag 9 zaterdag 1 juli 2017

1 juli 2017 - Meiningen, Duitsland

Gerstungen - Meinigen

Via Heringen, Bad-Salzungen, Breitungen, Wasungen, Waldorf, Meiningen

91 km (796 - 887 km ) 8.30 - 15.30 Motregen en later halfbewolkt

Volgens de boekjes heb ik nog 473 km te gaan. Tel daarbij op 10% extra omrij-kilometers en je zit nog op ca. 525 km.

Vanaf morgen heb ik nog 7 fietsdagen incl. de dag waarop ik aankom voor mijn eerste hotelovernachting in Praag.

Met 7 dagen te gaan mag ik gemiddeld 74 km per dag en dat is maar goed ook want met het Fichtelgebergte in het vooruitzicht en het ontbreken van de Tsjechië kaart in mijn fietsnavigatiesysteem is dat een prima dagafstand.

Ik moet dus vanaf de grens  weer met het boekje in de hand mijn weg zoeken en dat gaat veel extra tijd kosten.

Ik word al moe als ik hier aan denk. Zonder navi is dit eigenlijk geen doen. We zullen zien.

Groet, Mark

1. Peter:
    1 juli 2017
    Allereerst mijn komplimenten voor je doorzettingsvermogen. 74 kilometer per dag moet jij kunnen. Ook spannend om met een boekje ipv navi te rijden. Donderdag naar de Transformers geweest, was weer spectaculair.
    Sterkte de komende dagen.

Groet van de buurman
  2. Claire:
    3 juli 2017
    Good luck buurman....... zonder Navigatie. Ik vind t knap.
  3. Paula Wijgerde:
    3 juli 2017
    Gewoon doen! Met de klemtoon op het eerste woord of op het laatste woord, jij mag kiezen! Opgeven is allang geen optie meer toch?
    Go for it!
    Er wacht vast een leuk hotel aan het einde van de dag(en)