9-7 dag 21 Arles sur Tech - Macanet de Cabrenys (E) - Arles sur Tech 4 uur 45 en 74,8 km

9 juli 2016 - Maçanet de Cabrenys, Spanje

Missie geslaagd, ik ben in Spanje geweest en om de Spaanse sfeer op te snuiven doorgefietst naar Macanet de Cabrenys op 15 km van de Franse-Spaanse grens.

Bij de grens was er geen fanfare en een menigte met vlaggetjes om me feestelijk binnen te halen maar een eenvoudig bord met daarop Espana.

Het was weer een voorrecht om in de Pyreneeën te mogen fietsen. De natuur is overdonderend en op de fiets maak je dit allemaal heel erg bewust mee.

Ik weet nu al dat dit zeker niet de laatste fietstocht zal zijn in het prachtige Noord-Spanje.

Groet,
Mark

1. Pien:
    9 juli 2016
    Top mark, heel veel plezier in spain en ga zo door!
    Dikke van ons hier
  2. Anne:
    Trots op jou!!!!!!!!
    Liefs Marc en Anne
  3. Ben de Blok:
    9 juli 2016
    Geweldig Kist! Dat je allemaal goed hoor....je kent je grens en maakt er daardoor een mooie tocht van...prachtig hoor...ga zodoor.....groeten Ben de Blok
  4. Jacqueline van der Wiel:
    9 juli 2016
    Je tocht is volbracht Mark! Geweldige prestatie!! Goed dat je naar je lichaam luistert en het niet gaat forceren door toch door te fietsen naar Barcelona. Je hebt van je fietsreis genoten en wij met jou :-) Goede reis naar La Chausee naar Peet en de kids voor een welverdiende vakantie, ga ervan genieten en lekker uitrusten! Onze vakantie zit er ook bijna op, maandag gaan wij weer naar huis rijden. Groetjes Jan & Jacqueline
  5. Ruud Honkoop:
    10 juli 2016
    dos servesaass por favor; gefeliciteerd Marj met deze fantastische prestatie ! ook namens het team zorg van Ziggo !!

gr ruud