26-7 Pissos - Dax 5,5 uur en 92,6 km

26 juli 2014 - Dax, Frankrijk

Vandaag was een vlakke rit en de natuur was prachtig.

De ontsteking komt ondanks de antibiotica kuur langzaam maar zeker terug en dat is heel erg balen want mijn benen zijn beresterk en ik ben zeer gemotiveerd om de Pyreneeën over te fietsen.

Morgen wordt bepalend of ik nogmaals een dokter moet opzoeken om de kuur te verlengen en nog een aantal dagen rust moet nemen wat betekent dat ik mijn reisdoel waarschijnlijk zal moeten bijstellen.

Gr. Mark

1. Berry&Karin:
    26 juli 2014
    Ik hoop voor je dat je kunt doorfietsen!
    Zou balen zijn als je Santiago daardoor niet gaat halen.
    Volgens Wim Hof kun je je imuunsysteem versterken o.a. door blootstelling aan koude. Koud douchen, of dagelijks een poosje in een koud meertje o.i.d. :-))
    Succes!
    ...ook als je het lekker warm houdt!
  2. Ton:
    Hey broer,
    De dood of de gladiolen.
    Sterkte.
  3. Nicole:
    26 juli 2014
    hardnekkige blaasontsteking, wel balen hoor. Zeker nu je zo lekker ging. Ik hoop dat je het gaat redden. Heel veel succes Mark en hou je taai! x
  4. Peter:
    26 juli 2014
    Hè buurman, opgeven of je einddoel aanpassen staat volgens mij niet in je woordenboek!!!!!!!
    Je hebt nu nog 3 weken als je het weekje vakantiehuis met Petra en de kinderen dit keer voorbij laat gaan. Ik ga natuurlijk niet jullie vakantie samen bepalen maar je bent wel met iets unieks bezig dat je niet snel meer gaat doen en als je dan net je einddoel niet bereikt dan gaat dat volgens mij wel aan je vreten. Nogmaals dat denk ik en ik kan niet voor jou of jullie gaan bepalen wat te doen maar leef gewoon erg met je mee en heb heel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en je karakter.
    Hoop dat het snel beter met je gaat en je Santiago gaat halen.

Heeeeeeel veeeeeeeel sterkte met de Tour de Mark.
  5. Pien:
    27 juli 2014
    Hè Mark, wat balen, een tip voor blaasontsteking is cranberry's eten of bij de apotheek een geconcerteerde vorm proberen te krijgen dat werkt heel goed. Zure producten eten en niet te veel suikers dat zijn de Killers!! Succes je kan het en dikke kus van onsxxxx
  6. Ben de Blok:
    27 juli 2014
    Hoi mark wat vervelend.
    waarschijnlijk is deze kuur niet aangeslagen.
    zou zéker weer naar een arts gaan.

sterkte
    Ben

kijk ff op de mail
  7. Koert:
    28 juli 2014
    Hoi Markus,

Kun je niet je zadel wat naar voren kiepen zodat je blaaspijp (het) wat minder druk heeft... Misschien helpt het...

Of neem s'avonds even een Calvadosje. Dan plas je meer.

Maar... let wel op en blijf er zuinig op: "De 'waarde' van uw lichaamsdelen kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst”. ;-)

Maar jouw broer Ton heeft wel gelijk!

Gr,
    Koert