14-7 Clos sur le Loir - Tours 6,23 uur en 99,1 km

14 juli 2014 - Tours, Frankrijk

Vandaag heb ik kunnen doorfietsen onder prima weersomstandigheden langs de oevers van de Loire.

Mijn benen worden sterker zo lijkt het. Het klimmen gaat me steeds beter af. De nek en het 'onderachterste deel' zijn nu nog spelbrekers en hebben het nog iedere dag moeilijk. Ik heb de man met de hamer nog niet gezien en ook geen last van hongerklop of pap in de benen.

Ik kijk met verwachting uit naar mijn tussenstop van een paar dagen in ons vakantiehuis in La Chaussee want ik merk dat mijn lichaam iedere dag een beetje meer begint te vragen om een rustpauze. En dat is ook niet gek na inmiddels  een goede 1.000 km fietsen in 10 dagen.

Ik ben vanaf morgen aan mijn 2de routeboekje toe voor de route Tour-Pyreneeën.

Morgen ga ik niet verder dan Chatelleraut en dat is ca. 80 km trappen.

Gr Mark

1. Hannan:
    14 juli 2014
    Jeetje wat ben je al ver gekomen! Het is logisch dat je even wil bij komen in jullie huisje dan de prestaties die je nu al geleverd hebt en gaat leveren. Succes!
  2. Nicole:
    14 juli 2014
    Super Mark, het wordt echt beter :) Ook fijn dat je nu met beter weer kunt fietsen. Lijkt me toch een stuk aangenamer.
    Gemiddeld 100 km per dag, petje af hoor. Succes !!!
  3. Pien:
    14 juli 2014
    Goed Mark wat een power, we zijn. Trots op je en geniet even van je rust!
  4. Pien:
    14 juli 2014
    Goed Mark wat een power, we zijn. Trots op je en geniet even van je rust!
  5. Peter:
    15 juli 2014
    Hè buurman, het lijkt wel of je iedere dag meer gaat fietsen. Je hebt Parijs al ver achter je gelaten. Als je zo doorgaat fiets je nog naar Gibraltar
  6. Ronald Brouwer:
    Hoi Mark,
    We volgen je blog op de voet tijdens onze vakantie in de USA. We zitten nu aan een Corona in Page bij Lake Powell. Super wat je doet, moet wel een goed gevoel geven dat de trip zo goed verloopt. Geniet van de paar dagen rust in jullie huis om je voor te bereiden op het 2de deel van de reis. Gr. Ronald, Miryam, Merel en Floor.
  7. Berry&Karin:
    Goed bezig!