13-7 dag 25 Toulouse - Agen 7 uur en 111 km

13 juli 2016 - Agen, Frankrijk

Vandaag heb ik er op de kop af 2.601 km op zitten. Nog ca. 300 kilometer en ik ben in La Chaussee waar ik nog een weekje kan bijkomen van deze tocht.

Het viel me de afgelopen week op dat mijn begroeting 'Bsjoe' (het verbasterde Bonjour) verschillende keren werd beantwoord met getuite lippen van mijn voorbijgangers gevolgd door een glimlach.

Ik heb lang nagedacht over dat getuit maar ik had zat tijd op de fiets om na te denken en ik ben er uit. Mijn 'Bsjoe' lijkt verdacht veel op bise en dat staat weer voor kus...tja!

Na circa 350 km langs een kanaal fietsen' ben ik van het Canal du Midi af en ga ik morgen Noordelijk richting Bergerac.

Ik ga nu lekker eten en meld me morgen weer.

Groet,
Mark

1. Koert (je aller-aller leukste collega):
    13 juli 2016
    Hi Marcus,
    Je bent lekker bezig! Nog een klein stuk en je kunt lekker uitrusten. Met de auto doe je dat stuk waar je het over hebt trouwens in 4 uurtjes rustig rijden... bzoeff.. :-)

Ga zo door Marcus... Je gaat volgens mij nog steeds harder/sneller dan je planning. Neem je bij Bergerac wel even een wijntje mee bij een wijnboertje? Is lekkere wijn! Past wel op je Jan Janssen fiets.

Groeten,
    Koert
  2. Flip:
    14 juli 2016
    hoi Mark,

ik zou ondertussen een houten bips hebben van dat kleine zadeltje, respect voor je inzet en doorzettingsvermogen !
    hoe is het met je reserves, alles omgezet in spieren ?
    ik lees nooit over platte bandjes, fiets je zonder enige pech deze hele rit ?

geniet er nog maar even van ;-)
    grt flip