Praag dag 4 maandag 26 juni 2017

Haltern am See - Hamm

Via Olfen, Bork, Werne, Hamm

66 km (305 - 371 km) 10.10 - 15.00

Bewolkt en warm

Vandaag heb ik, een beetje tegen mijn natuur in, een relatief korte afstand gefietst. Maar het viel niet altijd mee want het landschap was al wat glooiender en er moest met volle bepakking zo nu en dan al flink geklommen worden.

Ook bleek na een kilometerslange etappe langs het kanaal dat de weg plotsklaps ophield en wegwerkers waren vergeten een alternatieve route aan te geven. Maar goed van fietsen maak je endorfine aan, daar word je gelukkig van. Dus van een stukje omfietsen maak je alleen nog maar meer van dat goedje aan. En daar is weinig op tegen, lijkt me!

Omdat ik vanmiddag vroeg in Hamm was gearriveerd, ben ik naar de film geweest, the Transformers ofwel een nagesynchroniseerde Die Transformierten in drei-D. Erg leuk om deze film met ca. 4 man en een paardenkop in de zaal in het Duits te kunnen volgen.

Morgen ga ik weer flink in de pedalen en hoop ik de 100 km weer aan te tikken want ik ben er inmiddels achter dat het routeboekje klopt en dan heb ik nog 923 km voor de boeg en dat zonder rustdagen in 12 dagen.

Groet, Mark

1. Jacqueline van der Wiel:
    26 juni 2017
    Hee Mark, je bent al lekker op weg! Jammer van de natte start. Al last van kuitenbijtertjes gehad? Bekende plekken komen voorbij op je foto's, leuk! En je maakt alweer van alles mee. Goede reis verder en veel fietsplezier. Groeten vanuit een regenachtig Como in Italië, morgen hopelijk op naar de zon in Le Marche. Ciao!
  2. Kersten:
    27 juni 2017
    Met een paar mensen in de film had je geen last van lawaai en gekraak en geknisper van chips en je hebt meteen een beetje ontspanning en dan kun je er weer tegenaan groetjes
  3. Claire:
    27 juni 2017
    Nog effe en je stroomt over van al die geluks hormonen :)....fiets ze.