Reacties

Reacties 1 - 50 van 159

Naam Reactie Datum
Claire Lieve buurtjes, Dat was een geweldige fietstocht!… 22 jun. '26
Claire Hele mooie foto’s! 22 jun. '26
Jacqueline van der Wiel Een leuke culturele afsluiting van deze sportieve… 20 jun. '26
Ton Mooi avontuur zo. Goede reis terug van de hitte naar… 19 jun. '26
Ton Hebben jullie al die plekjes vooraf uitgekozen of… 19 jun. '26
Jan Een hele mooie fietsreis. Dat smaakt naar meer. Chapeau 19 jun. '26
Mam Het zit er bijna op. Ik vind het toch ook heel fijn… 19 jun. '26
Nicole Wow wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.… 18 jun. '26
Brouwer Ronald Wat een geweldige herinnering hebben jullie gemaakt.… 18 jun. '26
Mark Dank je! 18 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, De tocht zit er op, morgen een beetje… 18 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, Het zit er bijna op, wat een reis met… 18 jun. '26
Isa Kistemaker Wat mooi! 18 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, De laatste loodjes wegen …… Nog… 17 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, Klimmen in de hitte valt niet mee. Groot… 16 jun. '26
Nicole Prachtige omgeving ook weer. Mooie foto's! Ook… 16 jun. '26
Mam Arme kinderen. Heb meldelijden met jullie. 16 jun. '26
Jan W :-) Jullie houden ook niet op hè...!! Nog ff volhouden!! 16 jun. '26
Nicole Pfff heftige tocht maar jullie hebben het toch maar… 16 jun. '26
Ton Het luie zweet zal er wel behoorlijk uit zijn. 15 jun. '26
Brouwer Ronald Geweldig weer! 15 jun. '26
Marjan Wow, pittig dagje hoor. Petje af. 🍷😘 15 jun. '26
Jacqueline van der Wiel Sur le pont d'Avignon, l'on y danse.....… 15 jun. '26
Claire En nog steeds prachtig weer, mooie plek zo met een… 15 jun. '26
Claire Ach ja, that’s life, niet alles loopt altijd zoals… 15 jun. '26
Nicole Na Avignon nog door. Bikkels zijn jullie 💪🚴‍♀️💪🚴‍♂️ 14 jun. '26
Nicole Ook heerlijk en zeker verdiend, een lekker ontspannen… 14 jun. '26
Mark Uh we gaan nog even de Luberon a velo fietsen, 260… 14 jun. '26
Marjan Lekker hoor. Absoluut zo’n heerlijk rustmoment verdiend.… 14 jun. '26
Peter Minjon Hè buurtjes. Gefeliciteerd en geniet van de rustdagen.… 14 jun. '26
Nicole Prachtige foto's! En al 1600 km erop zitten.… 13 jun. '26
Brouwer Ronald Gefeliciteerd, wat een prestatie! 13 jun. '26
Marjolein Gefeliciteerd toppers!!!! 13 jun. '26
Isa Kistemaker Mooi! 13 jun. '26
Hette Dit hoort erbij, maar die foto's maken alles… 13 jun. '26
Peter Minjon Hè buurtjes Een beetje avontuur is ook leuk toch?… 12 jun. '26
Ton Alweer top... 12 jun. '26
Mam Wat een prachtige plaatjes weer. Mark je haar is een… 12 jun. '26
Jacqueline van der Wiel Het wordt steeds Franser 😀 Prachtig die lavendel… 11 jun. '26
Mark Neuh, het fietsen is nogal verslavend. En we zijn… 11 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, waarom niet een lekker rustdagje en… 11 jun. '26
Mark Zeker blij en tevree! 11 jun. '26
Claire Mooi, die lavendelvelden. Leuke kiekjes, happy bikers… 11 jun. '26
Claire Lekker windje in de rug, Mooie landschappen, leuke… 11 jun. '26
Claire Toch weer fijn , 10 extra km gedaan . 🥳 en met… 11 jun. '26
Peter Minjon Hé buurtjes, Lekker hoor een duwtje in de rug. De… 11 jun. '26
Mam Wat een schitterende foto's weer. 11 jun. '26
Ton Het is en blijft een prachtig land. Echt een mooie… 10 jun. '26
Mam Aan een boom zo vol beladen, mist men 1 - 2 kersjes… 10 jun. '26
Nicole Mooie rit in deze prachtige natuur. Wow, dan zijn… 9 jun. '26

 1 2 3 4 Volgende »