Rome Dag 21, donderdag 5 juli 2018

5 juli 2018 - Montagnana, Italië

Gardone Riviera - Montagnana

Via Maderno, overvaren, Torri del Benaco, Verona

113 km (1.624 - 1.737 km)

8.30 - 16.00 uur

Zonnig 35 graden, Z40

Heerlijk, die snelle kilometers vandaag! Ik heb er ruim 110 kunnen wegtikken.

Ik ben door een vlak boerenland gefietst en dat gaf het gevoel dat ik terug was in Nederland en door de polder fietste.  De kerken hier hebben vaak een spitse toren en sommige boerderijen zijn tot ruïnes vervallen.

Ook was het weer beter dan verwacht want er was erg slecht weer voorspeld maar ik heb tot tweemaal toe moeten smeren.

Vandaag zijn er verder weinige spannende zaken te melden. Hopelijk heb ik morgen meer inspiratie. Ik ga nu eerst een biertje bestellen en een pizaatje eten achter de wereldberoemde stadsmuren van Montagnana.

1. Jacqueline van der Wiel:
    5 juli 2018
    Hoi Mark, ondanks je dagelijkse inspanningen ben je toch ook lekker vakantie aan het vieren :-) Een voorspoedige reis, gezellige verhalen en prachtige plaatjes, het is weer genieten van je dagelijkse blog! Keep on going met veel plezier, succes! Ciao.
  2. Ruud Honkoop:
    6 juli 2018
    bella italia go go mark
    Hè buurman,
    Dat zijn veel kilometers, zo ga je veel te snel. Als je zo doorgaat ben je woensdag in Rome.
    Geniet van de tocht en de pizza’s.