Rome dag 2 zondag 17 juni 2018

17 juni 2018 - 's-Heerenberg, Nederland

Ede - ‘s-Heerenberg

Via Arnhem, Zevenaar

59 km (136 - 195 km) 9.30 - 15.00 uur

Fris, grauw en een zijwindje. 17 graden.

Ik had het mis. De zoon van het gezin in Ede waar ik gisteren verbleef heette Peter en niet Vincent. Hij woonde ook nog thuis maar had wel zijn kamer afgestaan voor gasten.

Dit gezin woonde in de buurt van het Kroller Muller museum en had een voorliefde voor het werk van Vincent van Gogh. In het museum wordt met regelmaat werk van deze grootmeester tentoon gesteld. De kamer was vernoemd naar de schilder.

Vandaag heb ik een relatief korte afstand afgelegd van ca. 60 km naar ‘s-Heerenberg. Een mooie rit met prachtige vergezichten.

Morgen ga ik door naar Swalmen en overnacht ik in een trekkershut van Herberg de Bos.

Groet,

Mark

1. Ben de Blok:
    17 juni 2018
    je bent alweer mooi onderweg Markus, westenwind zal je vandaag lekker een beetje in de rug hebben geduwd, nog een kleine honderd en je zit in Swalmen.....mooi man! succes
    ik volg je!!!!
  2. Ronald Brouwer:
    17 juni 2018
    Leuk verhaal Mark, we zijn toevallig afgelopen dinsdag in het Kröller Müller Museum geweest, inderdaad aardige collectie van Vincent van Gogh.
  3. Peter:
    18 juni 2018
    Hè buurman, de kop is eraf en bijna in Duitsland. Die zullen niet vrolijk zijn op dit moment. Heb je al genoten van een biertje en een pizza.

Succes morgen Caio Caio
  4. Corrie: