19-6 dag 2 Brakel - Waalre 3 uur 54 en 73 km

19 juni 2016 - Waalre, Nederland

Bij mijn vertrek vanochtend werd ik op weg naar de voordeur van de B&B uit het niets vergezeld door 2 Mechelse herders. Ik heb niets tegen deze honden maar als fietser ben je altijd beducht op kuitenbijtertjes. De eigenaresse gaf aan dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat de schatjes al hadden gegeten...

Vandaag heb ik met goed weer een rit gemaakt met een flink stuk over gravel en mooie bospaden. Onderweg heb ik allemaal heel kort een klooster bezocht, een classic car  beurs bezocht en een wielerkoers bekeken. Kortom ik verveel me niet.

Als afsluiter heb ik vanavond met Koert lekker gegeten bij Gusto in Eindhoven en was dit volgens hem voorlopig mijn laatste fatsoenlijke maaltijd in de komende weken en dat kan kloppen want  waarschijnlijk zal ik voorlopig overschakelen op de Cassolette.

Groetjes aan iedereen,
Mark

1. Pien:
    Lieve mark,
    Heel veel succes de komende weken en zorg goed voor jezelf! Go for iT! Dikke kus pienxx
  2. Flip:
    20 juni 2016
    vandaag ook zo genoten ? 20mm voorspelt...ook gekregen ?gelukkig smelten we niet ;-) waterfietsen noemen we dat in heerhugowaard
  3. Ton:
    20 juni 2016
    Zet'm op broer. Veel plezier.
  4. Danielle:
    20 juni 2016
    Heel veel succes Mark en geniet er met volle teugen van. Vandaag niet jaloers want het regent hier en dat zal het de hele dag blijven doen.
  5. Claire:
    Hi Mark,
    Dat klinkt leuk allemaal, maar ik hoop toch wel voor je dat je nog veel lekkere maaltijdjes krijgt, fiets ze en enjoy
  6. Karin:
    20 juni 2016
    Wat een uitdaging weer! Leuk om je verslagen te lezen. Wens je ontzettend veel succes, weinig tegenwind en droge sokken.