16-7 Chatelleraut - La Chaussee 4,48 uur en 78,4 km

16 juli 2014 - Couhé, Frankrijk

Eindelijk, ik ben gearriveerd op mijn tussenstop, ons vakantiehuisje in La Chaussee!

Het was een warme dag vandaag met in de middag een strakblauwe lucht en een graad of 35. Zodra je stilstaat smelt je maar zolang je in beweging bent, word je door de wind enigszins afgekoeld. Daarnaast drink je met deze temperatuur makkelijk 8 liter water op een dag weg.

Vandaag ben ik van de route afgeweken om in La Chaussee te komen en was het een eenzame tocht.

Sinds 5 juli heb ik er 1.191 km op zitten en ben ik 12 dagen onderweg. Dat is ca. 93 km per dag en da's een mooi gemiddelde wat je ook nodig hebt omdat deze afstand in de Pyreneeën dag in dag uit niet heel erg kansrijk is. Ik denk dan ook meer aan een gemiddelde van niet meer dan 70 - 75 km per dag.

Maar de komende dagen ga ik eerst het gras maaien en uitrusten want beiden zijn hard nodig.

Zie ook de nieuwe foto's genomen onderweg op de route.

Binnenkort meer!

Gr Mark

1. Berry&Karin:
    Hoi Mark,
    Mooie mijlpaal!
    Geniet ervan!
  2. Hannan:
    16 juli 2014
    Gaaf! Goed gedaan! Gefeliciteerd, hopelijk heb je thuis een goede fles wijn staan. Dat heb je zeker wel verdiend!

Geniet van je wel verdiende tussenstop!
  3. Marjan:
    Hai Mark,
    Chapeau hoor. Nu even lekker uitrusten in je eigen bed.
    Leuk je te volgen.
    Groetjes,
    Marjan
  4. Jo3pski:
    16 juli 2014
    Bijna 1200km. Da's best een eind. Die heb je maar vast in de pocket!!!
  5. Danielle:
    16 juli 2014
    Wow Mark, dat klinkt goed. Geniet van je rust en laad je batterij weer op om de bult te trotseren.
    Groeten,
    Danielle
  6. Annelies:
    Hey Mark.

Leuk om je verslagen te lezen. Je bent al een mooi eind onderweg! Geniet lekker van een paar dagen rust. Ik kijk weer uit naar je volgende verslag.

Groeten Annelies (van het voetbalfeest bij Ruud ;) )
  7. Koert:
    17 juli 2014
    Hoi Mark,

Maai je meteen het gras en snoei je de struiken daar? Oja, en vergeet niet het zwembad even schoon te maken en te verversen. Je moet wel in beweging blijven he!
  8. Ronald Brouwer:
    18 juli 2014
    Mark, gefeliciteerd met het bereiken van het rustpunt. Laat je maar lekker in de watten leggen om fris en fruitig weer verder te gaan.
    Gr Ronald, Miryam, Merel en Floor vanuit LA.
  9. Ben de Blok:
    Hee die Mark

mooi om te lezen dat je deze mijlpaal al hebt bereikt.
    ff goed bij tanken en rusten.
    ben eigenlijk wel hoe erg benieuwd hoe je een aantal problemen oplost.
    hoe krijg je de geknapte spaken gerepareerd, heb je die bij je ?.
    hoe gaat het met je lichaam, spierpijn, zadelpijn enz enz.

veel succes
    Ben
  10. Ben de Blok:
    19 juli 2014
    ohja en voor ik het vergeet......blijf je camperen of neem je straks in spanje de Refugio’s overnachtingsplaats.
  11. Claire:
    19 juli 2014
    Top kerel, ik ben trots op je. Één ding is zeker. Ik doe het je niet na. Eindelijk lekker even uitrusten, dus alleen even maaien en dan NIETS doen en jezelf belonen met een heerlijk etentje in een leuk restaurantje. Grtjs buuf