23 en 24-7 St. Emilion 0 km

24 juli 2014 - Saint-Émilion, Frankrijk

Ik sta met tentje nu al weer 3 dagen camping La Barbanna en ik wil niet te vroeg juichen maar het gaat naar mijn gevoel een stuk beter met me.

De zeer aardige buren uit Lisse aan de rechterzijde zijn zo vriendelijk geweest om een comfortabele stoel af te staan zodat ik zittend kan lezen en eten in plaats van liggend en van de Franse buren aan linkerzijde mag ik zo nu en dan Boris een aai over z'n bol geven om mijn aversie tegen vals uitziende honden een beetje te nuanceren want je moet niet alle honden over een kam scheren, heb ik me laten vertellen. Maar oordeel zelf, zie de pasfoto van Boris.

Morgen stap ik weer op de fiets en probeer ik tot Pisos te komen, dit is circa 80 km fietsen. Pisos klinkt erg Spaans maar ik zit dan nog steeds in Frankrijk.

Vanaf morgen moet ik gemiddeld 75 km per dag fietsen om mijn einddoel op tijd te kunnen halen en dit zal niet eenvoudig zijn want ik ga de Pyreneeën in en het gaat de komende week rond de 30 graden worden. Maar met muziek van de Gipsy Kings op de oren gaat het allemaal goed komen want met deze muziek sjees je zo de bergen over.

Zie ook de foto's!

Gr Mark

1. Marcel:
    24 juli 2014
    Hi Mark, goed te horen dat het fysiek weer beter gaat.
    Nog 4-5 dagen naar de grens vermoed ik maar houdt ons op de hoogte.
    Succes morgen met de voortzetting van deze quest!
    Groet, Marcel
  2. Ton:
    24 juli 2014
    Ha, ha, die Boris zie er inderdaad woest uit.
    Als je die kan hebben mogen andere honden zeker geen probleem zijn.
    Succes in de bergen.
    Jebroer
  3. Hannan:
    24 juli 2014
    Hi Mark, fijn om te horen dat het beter met je gaat. Je hebt inmiddels al een toch achter de rug! Top!
    Straks weer op de fiets al swingend en al deinsend op de Spaanse muziek...olee! Gr. Hannan
  4. Ben de Blok:
    24 juli 2014
    Hoi Mark, mooi dat je het gaat proberen morgen.
    zover mijn info reikt lijkt 75 km pd me een goed gemiddelde.
    gaat je vast lukken, je moet maar denken, alles wat je omhoog gaat ga je ook weer ..........juist.
    veel suc6
  5. Berry&Karin:
    24 juli 2014
    St. Emilion....lekker....zou ik ook even blijven met één of andere smoes.
    Boris is volgens mij niet te vertrouwen.
    Had net zo goed Vladimir kunnen heten.
    Ik zou m vooral heel veel te eten geven.
    Succes morgen!