22-7 St. Aulaye - St. Emilion 4 uur en 55,6 km

22 juli 2014 - Saint-Émilion, Frankrijk

Vandaag ben ik tot mijn grote spijt gedwongen eerder te stoppen. De blaasontsteking werd zo heftig dat doorfietsen gewoonweg niet meer mogelijk was. Degene die ook al eens met een blaasontsteking te maken hebben gehad begrijpen wat ik bedoel.

Ik baalde hier enorm van omdat tussen de heuvels van de wijnstreek in de Bordeaux en de Cote de Castillion met zijn vele wijnranken en Chateaus fietsen fantastisch is en daar heb ik vandaag niet echt van kunnen genieten.

In Montagne net voor het wijnstadje en vroeger zeer geliefd Pelgrimsoord St. Emilion heb ik de eerste de beste dokter opgezocht die mij zwaardere antibiotica heeft voorgeschreven. Een kuur van 6 dagen.

Ik sta nu noodgedwongen op een erg dure familiecamping in de buurt van St. Emilion en hoop binnenkort te kunnen vertrekken richting Cadillac en verder!

Gr Mark

1. Ben de Blok:
    23 juli 2014
    hoi Mark heb nog ff wat op de mail gezet
  2. Nicole:
    23 juli 2014
    Heftig Mark... blaasontsteking, blijf veel drinken, dat is belangrijk. Als de antibiotica goed aanslaat wordt het echt na 2 dagen minder. Wel een vervelende tegenslag. Hou je taai en pas goed op jezelf! Dikke knuffel