Ronde van NL Dag 5 vrijdag 23 augustus

Via Almelo, Denekamp, Enschede

112 km (448 - 560 km)

9.30 -  19.00 uur

Zonnig 25 graden, W15

Vandaag ben ik een record aantal keer verkeerd gefietst ondanks de perfect aangegeven bewegwijzering. Ik zit dus met de knooppunten van de ANWB een beetje in de knoop.

Dit geldt ook voor mijn nek en schouders. Deze worden met de dag pijnlijker door waarschijnlijk een verkeerde zithouding.

Ik heb allerlei standjes geprobeerd, oefeningen gedaan onderweg en helende zalfjes gesmeerd. Helaas niets helpt.

Maar de redding is nabij. Mijn B&B ‘Ben Overijssel’ in Haaksbergen blijkt een spiritueel centrum te zijn en gespecialiseerd in sportmassage. Ben is een oude zeer vitale baas van bijna 80 en al 40 jaar sportmasseur en fysiotherapeut.

Ik heb daarom geen seconde getwijfeld en me een half uur onder handen laten nemen.

Ik voel me weer als herboren en kan er morgen weer tegenaan.

Groet vanuit het mooie Haaksbergen.

1. Nicole:
    23 augustus 2019
    Het ziet er prachtig uit en je hebt mazzel met het mooie weer. Wat een geluk met Ben de sportmasseur. Hoop dat je geen last meer gaat hebben. Succes Mark x
  2. Peter:
    24 augustus 2019
    Heeeereeee boerman,

Zo te lezen gaat het best wel goed, alleen jammer van je nek. Kan je vragen of Ben met je mee fietst, kan hij je elke dan behandelen.
    De foto’ s zijn weer super, NL is ook erg mooi.

Wij nu op vakantie maar blijven je volgen.

👍🚲

De boerman
  3. Claire:
    24 augustus 2019
    Jammer van due stukken die je teveel hebt gefietst , maar heerlijk dat je je nek hebt laten masseren. Dan kan je er weer fris en fruitig tegen aan. Het wordt zo langzamerhand wel steeds warmer. Flink drinken dus. Maak je nov gezellige ontmoetingen onderweg? NL is mooi hè?!
  4. Mark:
    25 augustus 2019