Praag dag 1 vrijdag 23 juni 2017

23 juni 2017 - Maarn, Nederland

Haarlem - Maarn

Via Amstelveen, Amsterdam-Z.O., Weesp, Hilversum, Bussum, Laren, Baarn, Soest, Amersfoort, Maarn

100 km (0 - 100 km) 15.15 - 22.15

Half bewolkt en veel wind

De kop is eraf, ik ben onderweg!

Vandaag zat het mee. Ik had de wind behoorlijk in de rug en ben zonder kleerscheuren gearriveerd op de Eijckelenburg, een camping in Maarn nabij de Utrechtse Heuvelrug.

Ik ben langer onderweg geweest dan gepland omdat ik op de route langs Aalsmeer en Bussum kwam en een tussenstop heb gemaakt bij mijn schoonouders en Peter & Moniek van de koekjesfabriek voor een koffie en banaan. Als vanouds weer reuze gezellig. Bovendien heb ik ook nog wat opgestoken want volgens een Bussums spreekwoord ga je met vitamine D gewoon langer mee!

Bij aankomst op de Eijckelenburg werd ik door een aantal nogal zwaarlijvige mannen met hoog tattoo gehalte voor de deur van het restaurant van de camping luidruchtig welkom geheten met de opmerking, zou je dit nu wel doen, hier je tentje opzetten...een aanrader dus deze camping.

Maar ik zit nu gebroederlijk met de heren aan de bar een biertje te drinken terwijl we luidkeels Malle Babbe aan het meelallen zijn, dat door Rob den Nijs door de speakers schalt.

Nu ga ik op een oor want van fietsen word je moe en morgen mag ik weer vroeg op voor de rit naar mijn Mama in 's-Heerenberg gelegen aan de Duitse grens.

Tot later!

Mark

1. Anne:
    23 juni 2017
    Nou ja!!! Je bent al weg! En vanmorgen hebben we nog gedag gezegd. Had het ff gezegd, dan hadden we je een hoede reis knuffel kunnen geven. Nou ja, anyway!!! Leuk je verhalen weer te lezen. Succes. Liefs van ons allemaal.
  2. Mark Kistemaker:
    Hi Anne,

Leuk dat je me weer volgt. Ik was al onderweg voordat ik er erg in had. Die knuffel houd ik graag tegoed . Mark
  3. Carry:
    24 juni 2017
    Lieve broer, vanuit de stikkende hitte van bijna 38 graden wensen wij jou een hele fijne en veilige fietstocht. liefs van je zussie en nichtje ...Ciao bellissimo!
  4. Peter:
    24 juni 2017
    Deze reis gestart zonder afscheid met vlag. Ik hoop dat je de wind in de rug blijft houden. Ik zie wel een rode draad bij je fietstochten. Je begint altijd met regen en slecht weer. Hoop dat je vandaag droog bent gestart en het ook droog blijft.

Succes vandaag
  5. Pien:
    Hi marcoooo's,
    je bent hem Al weer gepeerd Haha! Heel veel succes lieve schat en geniet met volle tuig van jou nieuwe fietsavontuur naar Praag! Let goed op je zelf en je weet het vergeet niet je zout te gebruiken Dikke Kuzz van ons 4 tjes
  6. Jan:
    25 juni 2017
    Hi Mark,

Niet te snel fietsen, geniet van de omgeving.