20-6 dag 3 Waalre - Neerlinter (B) 6 uur 5 en 105 km

20 juni 2016 - Linter, België

Vandaag heb ik van de 105 km ongeveer 25 km droog mogen rijden. Regen, regen en nog eens regen. Kortom vreselijk kak-weer, ik kan er niets anders van maken.

Maar na regen komt zonneschijn alhoewel dat hier in België nog een paar dagen op zich zal laten wachten.

Daartegenover staat  dat deze route bekend staat als een van de mooiste en groenste routes van Europa en dat is te merken gezien de vele bossen waardoor je fietst.

Mijn fietsnavigatie Mio 315 gaf vandaag over de route weer modderig bospad aan. Ik heb toen maar het fietsprofiel gewijzigd  waarbij onverharde wegen niet meer werden toegestaan. Het gevolg was dat ik zeker 15 km heb moeten omrijden op een fietspad vlak langs een drukke autoweg. Weinig romantisch dus.

Ik zit nu in Neerlinter en heb vanavond met een aantal andere weggeregende fietsers wat gegeten in een stadje verderop en onze ervaringen uitgewisseld.

Zie ook de foto's.

Groet,
Mark

1. Hannan:
    20 juni 2016
    Go Go Mark, de eerste kilometers zijn gemaakt....!! De weersverwachting is dat het beter gaat worden en zo zal jouw fietstoch ook worden!!

Succes!
    Hannan
  2. Peter:
    Ola Marcos,
    de rit naar het zonnige Barcelona verloopt niet zoals je had gehoopt. Regen regen en nog eens regen. Het is bijna een copy van je vorige trip. Maar wel heel goed om door te gaan en te kijken naar betere tijden. wel gezellig om met andere fietsers even een hapje te eten en de mooie verhalen te delen. Succes vandaag.
    Saludos y hasta pronto
    Pedro.
  3. Ruud Honkoop:
    mark

moet voor jou geen nieuws meer zijn nav de vorige trip. Alles goed in het koppie dus go go go

we volgen je

gr ruud
  4. Jan:
    Hi Mark,

Ik volg jou dagelijkse fietsavonturen met veel plezier.
    Natuurlijk de eerste dagen wat slecht weer, maar dat weerhoudt jou er niet van om lekker door te gaan.

Succes en geniet er elke seconde van.

Jan P
  5. Mark:
    Hey Mark,
    Lekker bezig door weer en wind. Leuk om je volgen! Heel veel succes!
    Groetjes Mark
  6. Carry:
    21 juni 2016
    Lieve broer, had dan toch maar hier naar Italie komen fietsen ... wij hebben eindelijk een beetje zon. Sterkte!