Rome Dag 28, donderdag 12 juli 2018

Via Acquasparta, Amelia, Orte, Vasanello, Vignanello, Corchiano

87 km (2.212 - 2.299 km)

9.00 - 16.00 uur

Zonnig 26 graden, W25

Dit was een voorlaatste uitdagende etappe vandaag met veel heuvels op en af. Het was ook niet minder zwaar dan gisteren en eigelijk nog 2x zo lang ook.

Maar goed, morgen nog ca. 52 km en dan zit het er op.

Ik moet ook zeggen, dat ik er dan na 4 weken met ruim 2.300 km en 1 rustdag wel klaar mee ben. Bovendien wil ik heel graag mijn gezin weer zien want ik mis de dame en dametjes!

Morgen lever ik mijn fiets in en ga ik nog 1 dag naar Rome. En zondagochtend vlieg ik terug.

Ik meld me nog voor een bedankje en slotwoord.

Groet,

Mark

1. Pien:
    12 juli 2018
    WoW mark het is voorbij gevlogen die 4 weken! Heel veel plezier met de laatste km en dan heerlijk naar je meiden toe! Geniet ervan dikke kusss pien❤️
  2. Peter:
    Hè buurman,

Petje af, te maar 1 rustdag in totaal 2351 km fietsen in 4 weken. Nog een klein stukje en dan van fiets naar vliegtuig en thuis weer de auto.
    Gelukkig volgende week weer samen naar de film, vandaag alleen geweest maar is niet half zo leuk. Geniet ook nog even van een rustdag in Rome. Hoe laat ben je zondag weer thuis?

Caio Caio buurman Peer.
  3. Richard:
    12 juli 2018
    Supergaaf om je reis vanuit Nederland te mogen meemaken. Succes met de afsluitende laatste km's en geniet er straks weer van om thuis te zijn!
  4. Carry:
    12 juli 2018

Hierbij de link voor geïnteresseerden
    Grieten uit Italië
  5. Marjan:
    Hey Mark,
    Petje af hoor!! Het was weer leuk elke dag met je 'mee te reizen'. Succes met de laatste kilometers.
    Groetjes,
    Marjan
  6. Koert:
    Hi Marcus,
    Succes met het laatste stuk. Pas op dat je ketting niet van het tandwiel afloopt. Oftewel.... zorg dat de spanning op de snaar er nog steeds goed op blijft !! 😀
  7. Jan:
    13 juli 2018
    De 4 weken zij zo voorbij gefietst met jouw Santos.
    Alhoewel jij daar misschien anders over denkt.
    Mooie reiservaringen gedeeld met ons.
    Wellicht een documentaire in het verschiet !!
    Nu het laatste loodje nog.
    Succes.